Marta Gut
Marta Gut
(modelka)

zgłoś naruszenie zasad
liczba odwiedzin: 41044
liczba głosów: 6812
link do profilu:
ulubione proflie użytkownika Marta Gut  Ulubione profile 1
wyślij wiadomość do użytkownika Marta Gut

Ostatnio dodane zdjęcia

2015-01-26 23:57
2015-01-09 21:51
2015-01-09 21:51
2015-01-09 21:50
2015-01-09 21:50
2015-01-09 21:50
2014-04-25 15:06
2014-04-25 15:05
2014-04-25 15:04
2014-03-30 16:21
KOMENTARZE NA PROFILU
dodaj komentarz
 123»
Agnieszka Borsów ||&||
piękna ! :)
20:012015-01-17
Florian Lubiński ||&||
:****************
06:292013-09-26
Artur Madej ||&||
zjawiskowe zdjęcia
17:082013-09-15
niesamowita!
23:192013-06-17
gosia_abr ||&||
piękna ! :)
16:332013-05-06
Pomyślności i samych sukcesów w dniu urodzin życzę :)))
17:002013-04-30
Rewelacja :) !
22:332013-04-09
Inez Lajblich ||&||
lovvv
12:162013-03-08
Marta Glazik ||&||
ślczna :)
19:212013-02-26
cudowna!!!:)
11:362013-01-16
 123»
Opis profilu
DaneKontaktWyglądPraca 
imię: Marta
nazwisko/pseudonim: Gut
wiek: 33 lat
doświadczenie:
miejscowość: Warszawa
województwo: mazowieckie
REKLAMA
2014-05-27
2013-03-04
zapraszam
2013-02-26
zapraszam do wspolpracy :)
2013-02-12
zapraszam :)
2013-02-10
zapraszam, nowosci :)
2011-12-02
UWAGA CASTING pelnoletnie dziewczyny !

Wybierzemy 3 dziewczyny na Modelki marki REVANGE i zabierzemy do Las Vegas - doswiadczenie niewymagane !

Figura, urok osobisty dobra dykcja = sukces !

Wszystkie kandydatki chcace pokazac sie na arenie miedzynaroowej i dolaczyc do miedzynarodowego Teamu REVANGE prosze o

1) W pierwszym etapie zamiescic kilka swoich fotek oraz swoje bio jako temat w dziale 'CASTING' na lub nadeslac je na REVANGE@me.com

10 kandydatek ktore najbardziej przypadkna do gustu - wybiora forumowicze

2) W drugim etapie bedzie wywiad live przez Skype (blyskotliwosc oraz nienaganna dykcja jak rowniez znajomosc angielskiego to duzy plus !)

3) W 3 etapie 3 wybrane finalistki poleca do Las Vegas na dalsze szkolenia !

Kogo szukam ?

3 polskie dziewczyny (pozostale beda z innych krajow - we wszystkich kolorach)

Dolanczajac do teamu REVANGE bedziecie reprezentowac marke produktow w reklamach, filmach, TV-showach, bilbordach oraz na wszelkich branzowych Expo miedzynarodowych jak i zawodach Kulturystyka/fitness itp..

Do filmow wymagana jest blyskotliwosc i nienaganna dykcja jak i magnetyczna osobowosc jako ze filmy beda ogladne przez miliony widzow.

Niewykluczone ze niektore z nich poswiecimy Fitness wiec podstawowa znajomosc cwiczen na silowni oraz elastycznosc jaki zdrowy styl zycia to rowniez duzy plus.

Otrzymacie specjalne przeszkolenie w zakresie produktow i marki REVANGE jak i otrzymacie seksowne stroje expo (z klasa) jakie zaprojektuje dla Was Brazylijska projektantka

Po wytypowaniu 3 zwyciezczyn - otrzymacie kontrakt jak i wynagrodzenie.
Dzieki wspolpracy z REVANGE macie szanse zostac wypromowane do rangi celebrytow (Dokladnie !)

UWAGA - zadna z kandydatek nie moze byc zwiazana z zadna inna marka odzywek. Doswiadczenie jak wspomnialem wyzej jest niewymagane - urok prezencja, dykcja to podstawa.

Wszelkie pytania zadawajcie w dziale "CASTING" na Imperium Sportu lub piszcie je bezposrednio do mnie cyberpaker@me.com
POLECANE KOLEKCJE
Wojciech BuczynskioleanderJacek Kutyba 'Prestiż światła'
POLECAM WSPÓŁPRACĘ
łaaadnie ;)
Polecam współpracę!
Polecam współpracę!
Polecam współpracę!
Wybieg na Facebook